ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
اگر تا بحال از خطوط اعتباری ایرانسل استفاده کرده باشید متوجه این نکته شدهاید که وقتی کسی با شما تماس میگیرد، یعنی دریافت کننده تماس هستید، کیفیت صدا فقط در لحظات اول خوب است و با گذشت مدت کوتاهی صدا منقطع میشود طوری که مجبور به قطع تماس میشوید. اما زمانی که شما با شمارهای اعم از ثابت یا موبایل تماس میگیرید، کیفیت صدا بسیار خوب است و ندرتا دچار قطعی تماس میشوید.
این یکی از کلک های ایرانسل برای افزایش درآمد است. زیرا به مجرد برقراری تماس با شما از سوی یک فرد دیگر، کیفیت صدا آنقدر بسرعت کاهش مییابد که شما محبور به قطع ارتباط و گرفتن شماره طرف مقابل میشوید. بدین ترتیب شارژ اعتباری شما کاهش مییابد و عواید آن به جیب شرکت ایرانسل میرود. میتوان گفت خطوط ارتباطی ایرانسل، اصطلاحا غیرمتقارن است.
گرچه تلاش شرکت ایرانسل برای کاهش قیمت خدمات در سالهای اخیر قابل تقدیر بوده است، لیکن نامتقارن بودن کیفیت خطوط آن عملی غیرحرفهای است و باید سریعا در کمال صداقت نسبت به رفع این اشکال اقدام شود.